نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
3 بازیکن برای مدافع راست

3 بازیکن برای مدافع راست

به نظر می رسد یوونتوسی ها خود را برای خرید یک مدافع راست ایده آل آماده کرده و هر روز نام هایی جدید برای پیوستن به یووه مطرح می شود اما امروز نام سه نفر به عنوان کاندیداهای اصلی برای پیوستن به تیم یووه منتشر شد.

دانیلو لوئیز دا سلیوا بازیکن برزیلی باشگاه پورتو یکی از نفراتی است که سران یوونتوس علاقه ی زیادی به جذب وی دارند و این بازیکن در حال حاضر با پیراهن پورتو در میادین حاضر می شود و اصلی ترین گزینه ی یوونتوسی ها می باشد ولی نباید از مبلغ بالای سران پورتو صرف نظر کرد.

دانیلو 23 سال سن دارد و در تیم ملی برزیل نیز سابقه ی بازی کردن دارد. البته این بازیکن را تیم های زیادی در سطح اروپا هدف قرار داده اند.

نفر بعدی شیمه ورسالژکو بازیکن کروات باشگاه ساسولو می باشد که فصل پیش در باشگاه جنوا بازی می کرد و این فصل راهی ساسولو شد. این بازیکن تنها 22 سال سن دارد و او نیز در تیم ملی کرواسی بازی کرده است.

با توجه به رابطه ی بسیار خوب سران دو باشگاه یوونتوس و ساسولو، می توان انتظار داشت بانوی پیر کار سختی برای خرید این بازیکن با استعداد ندارد.

و نفر آخر اسلیوان ویدمر بازیکن سوئیسی باشگاه اودنیزه نام دارد که جوان ترین بازیکن در میان این 3 نفر می باشد و تنها 21 سال دارد و از او به عنوان یکی از استعدادهای فوتبال دنیا نام برده می شود.

باید در انتظار نتیجه ی مذاکرات سران یوونتوس با مدیر برنامه های این بازیکنان برای مشخص شدن وضعیت نهایی آنها بود ولی گفته می شود یوونتوس از میان این 3 نفر یکی را به خدمت خواهد گرفت.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: